Kuidas õnnelik olla – osa 3

1. Autonoomsus. Ürita leida oma elus vähemalt üks valdkond, kus oled täiesti iseseisev. See võib olla töö, aga ka mõni hobi. Selleks, et olla õnnelik, pead omama täielikku kontrolli.

2. Tegele sellega, mida armastad teha. Tee oma elus ruumi, likvideerides neid kohustusi, mida sulle ei meeldi teha ja asendades need sellistega, mida sulle meeldib teha.

3. Ole lahke. Ürita igal päeval olla teiste vastu lahke – avades uksi, naeratades jne.

4. Tee sporti. Lühike jalutuskäik või jooks tõstab tuju ning vähendab stressi.

5. Jälgi oma mõtteid. Kui tuleb halb mõte, siis ürita selle asemel mõelda heale asjale.

6. Kadedus ei aita. Mõned inimesed on kadedad nende peale, kes on edukad või õnnelikud. See ei vii aga kuhugi. Selle asemel ole õnnelik nende edu üle ja siis keskendu endale.

7. Lõpeta uudiste lugemine ja vaatamine. Selle asemel loe selliseid raamatuid ja kuula sellist muusikat, mis tõstavad su tuju.

8. Õpi midagi uut. Uute oskuste või uue informatsiooni omandamine on tegelikult täitsa lahe.

9. Naudi loodust. Imetle päikesetõusu või –loojangut. Imetle vett (kas siis jõevett, järve või lausa merd). Imetle tähti ja pilvi. Imetle loomi ja inimesi. Ning leia kõigest inspiratsiooni.

10. Naera veel. Kui oled keset hullu olukorda, siis vaata enda ümber, saa aru olukorra absurdsusest ning lihtsalt naera. Aasta pärast ei hooli asjast enam keegi. Kahe aasta pärast naeraksid selle üle niikuinii. Seepärast naera juba nüüd ja ole õnnelik juba nüüd.

Loe ka osa 1 ja osa 2!

Allikas

 

Lisa kommentaar

Filed under Eesmärgid, Nõuanded, Psühholoogiline abi

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s