Ettevõtja ja reklaam

Reeglid, mida iga ettevõtja peaks teadma:

1. Ära räägi oma isiklikust elust sotsiaalse meedia profiilides, sest just meedia kujundab sinu kui ettevõtja kaubamärki.

2. Pea blogi, mis on seotud sinu ettevõttega – sa teed midagi unikaalset – tutvusta seda ka teistele.

3. Vasta alati ettevõtlusega seotud küsimustele ning anna väikest viisi nõu. Nii kujundad enda kui teadliku ettevõtja imagot.

4. Hoolitse selle eest, et su e-posti allkiri sisaldaks viidet su ettevõttele ning sinu rollile selles.

5. Räägi oma ettevõtlusest kõigiga, kes soovivad kuulata. Soovita neil võtta sinuga ühendust selliste sotsiaalse meedia keskkondade nagu LinkedIn ja Facebook kaudu.

6. Tee kvartaalset e-posti uudiskirja ning pane saajate nimekirja kõik, kes on huvitatud sinust ja/või su ettevõttest.

7. Pea kodulehte enda ja oma ettevõtte kohta.

Allikas

Lisa kommentaar

Filed under Ettevõtluse arendamine, Nõuanded, Turundus ja müük

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s