Ettevõtja ja reklaam

Reeglid, mida iga ettevõtja peaks teadma:

1. Ära räägi oma isiklikust elust sotsiaalse meedia profiilides, sest just meedia kujundab sinu kui ettevõtja kaubamärki.

2. Pea blogi, mis on seotud sinu ettevõttega – sa teed midagi unikaalset – tutvusta seda ka teistele.

3. Vasta alati ettevõtlusega seotud küsimustele ning anna väikest viisi nõu. Nii kujundad enda kui teadliku ettevõtja imagot.

4. Hoolitse selle eest, et su e-posti allkiri sisaldaks viidet su ettevõttele ning sinu rollile selles.

5. Räägi oma ettevõtlusest kõigiga, kes soovivad kuulata. Soovita neil võtta sinuga ühendust selliste sotsiaalse meedia keskkondade nagu LinkedIn ja Facebook kaudu.

6. Tee kvartaalset e-posti uudiskirja ning pane saajate nimekirja kõik, kes on huvitatud sinust ja/või su ettevõttest.

7. Pea kodulehte enda ja oma ettevõtte kohta.

Allikas

Advertisements

Lisa kommentaar

Filed under Ettevõtluse arendamine, Nõuanded, Turundus ja müük

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s