Isiklik SWOT-analüüs osa 2

Tutvustasime teile isikliku SWOT-analüüsi tegemist. Nüüd toome ära näidisena ühe turundusjuhi isikliku SWOT-analüüsi.

Tugevused

  • Olen väga loov. Minu uued vaatenurgad kliendi toodangu turustamisele on sageli klientide jaoks sügavat muljet avaldavad.
  • Oskan hästi suhelda nii klientide kui ka meeskonnaga.
  • Mul on oskus küsida just neid kõige olulisemaid võtmeküsimusi leidmaks õige turundusvõte.
  • Olen väga pühendunud kliendi toodangu turunduse edule.

Nõrkused

  • Tunnen domineerivat vajadust teha asjad ruttu ära. Seetõttu kannatab vahel minu töö kvaliteet.
  • Seesama vajadus asjad kiirelt eest ära saada põhjustab stressi, kui mul on täita liiga palju ülesandeid.
  • Lähen närvi, kui pean oma tööd kliendile esitama. Hirm avaliku esinemise ees teeb minu esinemise kiretuks.

Võimalused

  • Üks meie suurematest konkurentidest on jätnud väikesed kliendid unarusse.
  • Järgmine kuu osalen suurel turunduskonverentsil, mis annab võimaluse võrgustiku täiendamiseks ja strateegia arendamiseks ning lisaks pakub mitmeid huvitavaid ja kasulikke koolitusseminare.
  • Meie kunstiline juht läheb peatselt dekreeti. Tema ülesannete täitmine äraoleku ajal on minu karjäärialase arengu jaoks väga kasulik.

Ohud

  • Üks minu kolleegidest on avalikus esinemises minust palju parem ja kandideerib samuti kunstilise juhi ametikohale.
  • Töötajate puudujäägist tulenevalt olen ma sageli ületöötanud ja see mõjub minu loovusele halvasti.
Advertisements

Lisa kommentaar

Filed under Eesmärgid, Ettevõtluse arendamine, Nõuanded, Psühholoogiline abi

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s