Isiklik SWOT-analüüs osa 2

Tutvustasime teile isikliku SWOT-analüüsi tegemist. Nüüd toome ära näidisena ühe turundusjuhi isikliku SWOT-analüüsi.

Tugevused

  • Olen väga loov. Minu uued vaatenurgad kliendi toodangu turustamisele on sageli klientide jaoks sügavat muljet avaldavad.
  • Oskan hästi suhelda nii klientide kui ka meeskonnaga.
  • Mul on oskus küsida just neid kõige olulisemaid võtmeküsimusi leidmaks õige turundusvõte.
  • Olen väga pühendunud kliendi toodangu turunduse edule.

Nõrkused

  • Tunnen domineerivat vajadust teha asjad ruttu ära. Seetõttu kannatab vahel minu töö kvaliteet.
  • Seesama vajadus asjad kiirelt eest ära saada põhjustab stressi, kui mul on täita liiga palju ülesandeid.
  • Lähen närvi, kui pean oma tööd kliendile esitama. Hirm avaliku esinemise ees teeb minu esinemise kiretuks.

Võimalused

  • Üks meie suurematest konkurentidest on jätnud väikesed kliendid unarusse.
  • Järgmine kuu osalen suurel turunduskonverentsil, mis annab võimaluse võrgustiku täiendamiseks ja strateegia arendamiseks ning lisaks pakub mitmeid huvitavaid ja kasulikke koolitusseminare.
  • Meie kunstiline juht läheb peatselt dekreeti. Tema ülesannete täitmine äraoleku ajal on minu karjäärialase arengu jaoks väga kasulik.

Ohud

  • Üks minu kolleegidest on avalikus esinemises minust palju parem ja kandideerib samuti kunstilise juhi ametikohale.
  • Töötajate puudujäägist tulenevalt olen ma sageli ületöötanud ja see mõjub minu loovusele halvasti.

Lisa kommentaar

Filed under Eesmärgid, Ettevõtluse arendamine, Nõuanded, Psühholoogiline abi

Lisa kommentaar

