Isiklik SWOT-analüüs osa 2

Tutvustasime teile isikliku SWOT-analüüsi tegemist. Nüüd toome ära näidisena ühe turundusjuhi isikliku SWOT-analüüsi.

Tugevused

  • Olen väga loov. Minu uued vaatenurgad kliendi toodangu turustamisele on sageli klientide jaoks sügavat muljet avaldavad.
  • Oskan hästi suhelda nii klientide kui ka meeskonnaga.
  • Mul on oskus küsida just neid kõige olulisemaid võtmeküsimusi leidmaks õige turundusvõte.
  • Olen väga pühendunud kliendi toodangu turunduse edule.

Nõrkused

  • Tunnen domineerivat vajadust teha asjad ruttu ära. Seetõttu kannatab vahel minu töö kvaliteet.
  • Seesama vajadus asjad kiirelt eest ära saada põhjustab stressi, kui mul on täita liiga palju ülesandeid.
  • Lähen närvi, kui pean oma tööd kliendile esitama. Hirm avaliku esinemise ees teeb minu esinemise kiretuks.

Võimalused

  • Üks meie suurematest konkurentidest on jätnud väikesed kliendid unarusse.
  • Järgmine kuu osalen suurel turunduskonverentsil, mis annab võimaluse võrgustiku täiendamiseks ja strateegia arendamiseks ning lisaks pakub mitmeid huvitavaid ja kasulikke koolitusseminare.
  • Meie kunstiline juht läheb peatselt dekreeti. Tema ülesannete täitmine äraoleku ajal on minu karjäärialase arengu jaoks väga kasulik.

Ohud

  • Üks minu kolleegidest on avalikus esinemises minust palju parem ja kandideerib samuti kunstilise juhi ametikohale.
  • Töötajate puudujäägist tulenevalt olen ma sageli ületöötanud ja see mõjub minu loovusele halvasti.

Lisa kommentaar

Filed under Eesmärgid, Ettevõtluse arendamine, Nõuanded, Psühholoogiline abi

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s