Kuidas identifitseerida oma järgmist nišiturgu

Erinevates algajatele (ja ka pikemaaegsele) ettevõtjale suunatud soovitustes on kästud rõhuda nišiturule ehk spetsiifilisele ja kitsale klientuurile, kes ostaksid firma teenuseid/tooteid.

Enamik ettevõtjaid on üritanud leida neid nišiturge erinevate arenguraportite jälgimisega. Kuna seda on teinud ka nende konkurendid, siis ründavad neid nišše ka kõik konkurendid.

Probleemi vältimiseks tuleks kasutada teistsugust meetodit. Ka siin tuleks jälgida viimaseid arengusuundumusi, kuid küsida tuleks hoopis: „Keda ignoreeritakse selle uusima arengusuundumuse puhul?“. Ehk teisisõnu – milline rühm pole kaasatud?

Kui näiteks trendiks on emmed, siis ignoreeritakse neid, kes ei ole emmed. Ja järelikult on need mitte-emmed järgmine kuum trend. Nüüd ongi ainukeseks ülesandeks ühendust võtta selle rühmaga ja lasta oma konkurentidel kakelda praeguse trendi-rühmaga.

Allikas

Advertisements

Lisa kommentaar

Filed under Ettevõtluse arendamine, Nõuanded, Turundus ja müük

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s