Kuidas identifitseerida oma järgmist nišiturgu

Erinevates algajatele (ja ka pikemaaegsele) ettevõtjale suunatud soovitustes on kästud rõhuda nišiturule ehk spetsiifilisele ja kitsale klientuurile, kes ostaksid firma teenuseid/tooteid.

Enamik ettevõtjaid on üritanud leida neid nišiturge erinevate arenguraportite jälgimisega. Kuna seda on teinud ka nende konkurendid, siis ründavad neid nišše ka kõik konkurendid.

Probleemi vältimiseks tuleks kasutada teistsugust meetodit. Ka siin tuleks jälgida viimaseid arengusuundumusi, kuid küsida tuleks hoopis: „Keda ignoreeritakse selle uusima arengusuundumuse puhul?“. Ehk teisisõnu – milline rühm pole kaasatud?

Kui näiteks trendiks on emmed, siis ignoreeritakse neid, kes ei ole emmed. Ja järelikult on need mitte-emmed järgmine kuum trend. Nüüd ongi ainukeseks ülesandeks ühendust võtta selle rühmaga ja lasta oma konkurentidel kakelda praeguse trendi-rühmaga.

Allikas

Lisa kommentaar

Filed under Ettevõtluse arendamine, Nõuanded, Turundus ja müük

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s